måndag 22 juni 2015

Monday


Godmorgon! Ja idag är det måndag och vad fan ska man hitta på.. hm?
Jag tror att jag åker in till stan och kollar på nya byxor eftersom att alla mina byxor har jag tröttnat på nu och jag har bara köpt shorts och kolar nu för att ha i sommar, men det har ju aldrig varit varmt så jag har alltid behövt haft på mig byxor, men sen ska jag också kolla om jag hittar en snygg bomberjacka eller om jag hittar nåt annat också.. vem vet?

Jo idag måste ju jag träffa min kille såklart, jag har liksom varit borta från han i typ 6 dar nu så jag har saknat han jätte mycket!.

Jag vaknade faktiskt nyss så nu ska jag hoppa in i duschen, det ska bli så skönt att kunna duscha länge nu för när jag var hos mina farmor och farfar långt uppe i helvetet så kunde man bara duscha i några sekunder och sen blev det kallt, jag skulle aldrig klara av att bo där uppe.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar