onsdag 22 juli 2015

Färga håret när man är gravid


Det är många som tror att man inte kan färga håret när man är gravid och så trodde jag också från början men sen så läste jag om det att det var helt ofarligt och många har färgat håret när dom är gravida, det är inte farligt för fostret men det kan vara farligt för den gravida.. eller inte farligt men man kan få sår i hårbotten och färgen kan bli missfärgad, men så blir det bara för vissa som har otur med hårfärg och jag har aldrig haft otur så jag ville chansa att färga mitt hår för jag har gått med ofärgat och fult hår rätt länge nu så vill färga mitt hår så att det blir snyggare och jag är glad över att man kan färga sitt hår när man är gravid för mitt hår är så fult nu!.


Köpte en brun/svart hårfärg



Resultatet

Bilden är lite suddig eftersom att jag har tagit med en cam kamera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar