onsdag 15 juli 2015

träffa min killes familj igår



Igår så uppdaterade jag ingenting men det var för att jag umgicks med min kille heladagen.
Först så Följde min kille med mig till barnmorskan och vi lyssnade på barnets rörelser och barnets hjärta och min kille och jag tyckte att det var jätte häftigt! och barnmorskan sa att barnet var väldig livlig.
Sen åkte vi hem till min killes familj och jag skulle träffa hans familj för första gången och jag var väldigt nervös från början men sen så var jag inte nervös och jag trivdes så bra med hans familj.
När jag kom dit så var hans styvmor där och hans lillebror som är 4 år för hans farsa jobba så han skulle komma hem lite senare. Hans styvmor hade laga lunch som vi åt när vi kom dit och sen hade hon bakat två olika sorters muffins och kakor som vi satt och fikade efter lunchen.
Sen kom min killes bror och hans flickvän och dom var också jätte trevliga, vi alla fyra gick ut med hans lillebror till en lekpark och sen så kom min killes farsa hem och han var också jätte trevlig, hela hans familj var jätte trevlig!.
Jag satt och lekte lite med min killes lillebror medans dom andra gjorde middan och jag blev helt slut för han kunde leka en lek i flera timmar.. haha.
Sen så satt vi och åt middag och umgicks och pratade lite och sen så skjutsade min killes styvmorsa oss hem till mig, vi var där rätt länge för vi kom dit kl 1 och åkte därifrån kl 9, men det var faktiskt jätte kul och ville vara där längre, jag har aldrig trivs med nån annans familj så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar