söndag 12 juli 2015

Va barnvakt igår


Shit vad slut jag blev igår asså! Jag var ju barnvakt till syrrans son som är 8 månader för att syrran var och titta på näääk o nimo här i östhammar som jag också ville gå på men jag är ju gravid så det var ingen bra ide för mig att gå dit så jag var barnvakt istället.

Alec är redan jätte mammig så han grina helatiden efter sin mamma och jag höll på i timmar att få han lugn men det gick inte eftersom att bara hans mamma dög då, men som tur var så var jag i en husvagn på campingen nära näääk o nimo konsären så syrran kom och natta Alec så att han somna och blev lugn igen och min syrra kunde gå tillbaka till konsären och lyssna på näääk och jag fick äntligen sova jag också för jag var så himla trött och jag började må jätte illa sen också



Idag så mår jag bättre och idag så ska vi fira min syra som fyller 20 år idag! Vi ska äta middagsbuffe på en kinaresturang och så jag har längtat efter det!!.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar