tisdag 28 juli 2015

Vart hos barnmorskan med älskling


Halloj! Det var längesen jag gjorde nåt inlägg men har inte haft ork och tid att göra nåt inlägg för jag har haft fullt upp och jag har inte varit så frisk dom sista dagarna.

Idag har min älskling och jag varit hos barnmorskan och vi har lyssnat på barnets hjärta och mätt han och nu är han 22-23 cm lång från huvud till stjärt typ, vi tog blodprov på mig också för att kolla om jag har tillräckligt med järn i kroppen och jag låg under hundra så hon skrev ut järntabletter till mig så nu har jag hämtat ut dom.
Jag vägde mig också och nu väger jag 61,8 kg och i början av graviditeten när jag inte hade nån mage så vägde jag 49 kg så jag har gått 12 kg sen jag blev gravid.

Efter barnmorskan så mötte jag upp min morsa i stan för att vi skulle kolla på en present till min farsa för att han fyller år imorgon som jag helt hade glömt bort.. hehe, men vi hittade iaf en fin present till han
Sen gick vi och åt och kollade lite i affärer och jag hittade nåt fint till mig själv också







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar