fredag 21 augusti 2015

Fyfan vilken dag!


Hej på er! 

Idag så har haft en väldigt jobbig dag!.. det började med när jag gick till tåget så började jag gå lite sent så jag fick små jogga lite och det var jätte jobbigt när man är gravid och bär på flera kilon, sen fick jag springa lite också i sista minuten och det var väldigt jobbigt!, jag svettades och fick hur ont i bena som helst och mina fötter gjorde ont så att jag hade väldigt svårt att gå!.
Men sen när min kille och jag var på barnmorska så gick allt bra och barnet mådde bra och sånt.. så det var ett pluspoäng på dagen!

Efter vi hade varit till barnmorska så skulle vi gå till försäkringskassan och då skulle vi gå ganska långt och jag hade ju jätte ont i mina ben och fötter så det gick sådär att gå dit och sen när vi var framme så var det värsta långa kön liksom ända till dörren, så vi gick tillbaks igen.

Sen när jag tog tåget hem så var det fullt och massor av skrikande barn som var rätt jobbigt haha och sen skulle jag gå typ 20 minuter hem ifrån station och jag gick som en jävla snigel för att jag hade ont i mina ben och fötter och var helt slut!. 
Sen när jag kom hem då skulle jag direkt åka och beställa en pizza.. jag var inte så nyttig när jag beställde en pizza men jag köpte faktiskt en loka istället läsk för det är inte så bra att dricka läsk när man är gravid.. så det var duktigt gjort av mig tyckte jag.


Som sagt har jag haft en rätt jobbig dag idag!!, Men just nu sitter jag i soffan och dricker min loka medans jag vilar mina ben och fötter.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar