torsdag 27 augusti 2015

Ultraljud nr2


Jag har ju redan varit på ett ultraljud när jag var i vecka 18 men nu så är jag i vecka 29 och jag måste gå på mer än ett ultraljud eftersom att jag har problem med min köldkörtel och då måste man se så att barnet växer ordentligt.

Min kille följde med mig till sjukhuset men vi hade det inte så kul eftersom att personalen där var så himla dåliga!!!, först fick vi vänta en kvart på ultraljudet och sen när vi skulle träffa en doktor så fick vi vänta 50 minuter på henne, alltså man ska inte behöva vänta så länge när man har en tid!, tills slut så blev min kille och jag jätte arga på dom och sa till dom och sen så fick vi komma in och det jag också blev lite arg på var att doktorn inte ens bad om ursäkt för att vi fick sitta och vänta nästan en jävla timme!.
Men allt såg iaf bra ut som tur var!
Sen så gick min kille och jag och åt lunch för att vi var så hungriga efter all väntan på sjukhuset!.

just nu är jag hemma och är jätte trött för min kille och jag somnade sent inatt så vi sov typ bara 3-4 timmar så jag ska nog vila en stund nu.


Väntrummet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar