måndag 14 september 2015

Min helg


Hejsan! jag har inte gjort nåt inlägg på hela helgen men det är för att jag har haft lite fullt upp igen.
Min kille går på en sak heladagarna på vardagarna och då kan vi nästan bara träffas på helgerna, så varje hel så stänger jag av allting och bara umgås med han.

Men det jag har gjort i helgen är att varit med min kille såklart!.
Min farsa skulle ut till en camping och fiska och då undrade han om min kille och jag ville följa med.. eftersom att min kille gillar att fiska så vi följde med ut dit över helgen.

Fredagen: På fredagen innan vi skulle med till campingen så var först min kille och jag hoss barnmorskan och sen efter det så skulle han hem och äta o packa innan han skulle mä, men det tog lite lång tid för han så farsan och jag åkte till campingen lite tidigare än min kille så fick min kille komma sen med tåget, han kom rätt sent så när han kom dit så satt vi i husvagnen alla tre och åt lite gott och tittade på en film.. Det var jättte mysigt!.

Lördag: Vi vaknade typ kl 10 och sen så åt vi frukost och gjorde i ordning oss och sen gick vi och köpte ett fiske kort, man var tvungen att köpa ett fiskekort för 200 spenn för att fiska.. lite dåligt tyckte ju man att det var!.
Vi fiskade nästan heladagen för fiske kortet räckte från 5 på morgonen till 8 på kvällen så man ville ju utnyttja det eftersom att man har betalt 200 för det.
Vi tog ju lite pauser också när vi skulle äta och så.
Under dan gick vi en lång promenad som jag blev väldigt trött av.. jag bär ju på några kilos mage haha, vi stannade och fiskde där också.
På kvällen så gick vi och gjorde ett till försök vi såg en fisk hoppade i vattnet så vi trodde att vi skulle få den men såklart så fick vi inte den
så vi gav upp fisket, vi var så himla trötta på kvällen efter all fiske så vi la oss rätt tidigt.

Söndag: På söndagen skulle vi åka hem så vi åkte rätt tidigt eftersom att det inte va nå fint väder så vi stannade på vägen hem och åt lunch.
Min kille och jag var så trötta när vi kom hem så vi la oss och vila en stund.
Jag hade tjatat om kokosbolllar hela helgen och heladagen så min kille blev lite irriterad på det så han föreslog att vi skulle åka och köpa kokosbollar så sen på kvällen så åkte vi till affärn och köpte kokosbollar och kola och när vi kom hem så satt vi och smaska på det medans vi titta på en film.

Idag så är det ju måndag och min kille och jag vaknade rätt så tidigt för att han skulle iväg på det han går på vardagarna så jag följde med han till tåget och sen så gick jag hem och somnade om igen, jag sov till klockan 2 idag så jag har typ sovit heladan. 
Och nu har jag precis ätit en pizza som jag åkte och beställde så nu är jag mätt, men just nu har jag inget alls att göra!.. har skit tråkigt!.


Helgen blev iaf lyckad! det var jätte mysigt att åka ut och fiska

Här står min kille och jag o fiskar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar