onsdag 14 oktober 2015

Strandup komedi


Hejsan igår kväll så var min kille och jag på strandup komedi med Måns möller och Özz nujen, dom var faktiskt jätte roliga att höra på vi satt och garva jätte mkt!. 
Det höll på i två timmar och jag har så svårt att sitta still så länge när jag är gravid för man fick ont i hela kroppen jag höll på röra mig helatiden på stolen, sen så var det så varmt och ingen luft så det var svårt att verkligen sitta skönt där. Sen så åkte vi hem vid tio tiden och vi var så himla trötta så vi gick och la oss direkt när vi kom hem för min kille skulle upp och jobba.

Men nu är klockan halv sju på morgonen och jag vaknade klockan 5 på morgonen för att göra frukost till min kille så att han skulle hinna, så jag är så himla trött så jag ska lägga mig och vila ett tag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar