fredag 23 oktober 2015

Var i stan igår med min kille och syrran



Hejsan nu har jag varit vaken sen kl 3 inatt jag har börjat att inte kunna sova på nätterna längre, jag skulle upp tidigt idag vid kl 6 för att jag skulle på ultraljud, så jag har inte kunnat sovit så nu är jag hemma och är jätte trött.

Igår så åkte jag in till barnmorskan och det gick sådär eftersom att barnmorskan inte kunde känna vart huvudet var så det var två stycken barnmorskor som tröck på min mage som gjorde väldigt ont! men dom kunde inte känna vart huvet var, men som tur så skulle ju jag på ultraljud idag så då kunde man kolla vart huvudet var och hans huvud var längst ner som är positivt men han har inte fixerat sig än.

Sen igår efter barnmorskan så kom min kille till barnmorskan efter han hade slutat jobbat och sen gick vi till min syrra och hennes son Alec, sen så gick vi på stan för att jag skulle köpa en dop present efter som att min killes syrra ska ha dop för hennes son på söndag och då var jag tvungen att hitta en dop present.
Sen så gick vi till burgerking och åt och sen så efter så åkte min kille och jag hem till mig och sov.

Just det innan jag åkte till barnmorskan så gick jag på stan och köpte lite kläder till mig och bebisen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar