måndag 23 november 2015

BB besök



Hejsen länge sen jag uppdaterade men det har vart lite mkt nu.
Jag skrev ju förut att min lilla nyfödda son inte mådde så bra när han kom ut, men nu mår han faktiskt mycket bättre! Han är mkt gladare o piggare och sen så har han velat ätit helatiden från mig så allt är mkt bättre nu och det är jag verkligen jätte glad för.. för jag vill att min son ska må bra!.

Vi har haft lite besök här på BB också. I torsdags dan efter han föddes så kom först min syster och mamma med donken mat och det var ju verkligen nice eftersom att man har fått sjukhusmat helatiden. Dom kom också med lite presenter, min mamma köpte en liten kanin gosedjur till lilla Ian och min syster köpte aett par jultossar till han som han kan ha på julafton.
Sen så kom min killes pappa, låtsasmorsa, hans lillebror och hans andra lillebror och sen hans storebrors flickvän som är gudmor till vår son.
Dom kom med blommor och ett jätte fint passande kort.

Igår på söndagen så kom min mamma o pappa och sen mina mormor och morfar på besök också. Mina mormor och morfar köpte en apgosedjur till Ian och sen lite julgodis till oss som vi låg och smaka med igår, mina föräldrar hade köpt polkagriskäppar också och då kände jag verkligen julstämning.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar