måndag 9 november 2015

Fått hem en större tv



Min kille och jag har varit tvungna att titta på den minsta tvn ett tag efter som vi har ju precis flyttat och inte hunnit fixa en större tv, men igår så fick vi hem en större tv så nu behöver man inte anstränga sina ögon för att se på tv.

Och nu har vi fått internet i lägenhet.. Äntligen!!! det har varit ganska svårt utan men inte så farligt eftersom att man har haft mkt att göra med lägenheten så man har inte tänkt på internet så mkt, men det är jätte nice att ha tillgång till internet.

Nu är klockan 7 på kvällen och jag har följt med min kille till bussen för att han ska på ett möte och jag passade på att handla också och nu är jag hemma själv och myser framför tvn.
Min kille kommer komma hem vid tio tiden så det kommer kännas väldigt tomt ett tag i lägenheten och jag hatar att vara själv i en lägenhet på kvällen när det är mörkt.. är lite rädd av mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar