söndag 1 november 2015

Halloween



Hej på er! jag har inte haft internet på en hel vecka för att vi blev lurade på vårt internet så det tog slut här hemma och sen så tog det slut på min lur också, så jag har inte varit inne på internet på en hel vecka typ och det kan jag säga att det har inte varit kul.
Men det som har hänt dom närmaste dagarna är att min kille och jag har förberett för flytten, vi har packat nästan allt nu och igår så gick vi på ikea, rusta och dollar store och köpte hela bilen fullt med grejer till lägenheten så har vi allt. När vi kom hem efter det så packade vi i allt i kartonger och sånt.

Igår var det ju halloween också och mina föräldrar och min kille och jag åkte till en kyrka i närheten där vi bor och det var jätte fint, det var ljus över hela kyrkogården och min kille och jag tände två ljus på minneslunden, min kille tände ett ljus för hans vän som gick bort för två år sen.
När vi kom hem så tittade min kille och jag på en skräck film och hade halloween ljus tända... jätte mysigt var det!.



 Minneslunden



Våra ljus vi tände





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar