onsdag 4 november 2015

Frukost i nya lägenheten


Godmorgon! Nu sitter jag in min killes och min nya lägenhet och äter frukost, vi är faktiskt bästan klar med lägenheten det är bara hyllor och speglar kvar att sätta upp.
Vi flyttade in i måndags men då var det kaos eftersom han som bodde i lägenheten innan hade grejer kvar och höll på att städa när vi kom så det var jätte kaos så min kille och jag somna efter klockan två och min kille skulle upp tidigt nästa morgon men han stannade hemma, så igår gick jag upp halv nio och gjorde klart hela köket, jag hade bara sovit i en timme också men jag var så glad i tankar för vår nya lägenheten längtade till nästa dag när vi kunde göra i ordning den lägenhet så kunde ej sova den natten.
Igår så hann vi med allt, som sagt så vaknade jag halv nio före min kille så jag gjorde klart köket och det tog tid eftersom att han som bodde här innan hade inte städat i köket!.
Sen bär min kille vaknade så ställde vi upp andra grejer och hängde upp våra kläder, sen dammsög min kille och skurdw golvet och sen så åkte vi och handlade lite och åt lunch, sen så montera min kille upp matbordet. 
När klockan var efter 5 så kom mina föräldrar och kom med vår spjälsäng och lite mer saker som fattades och hjälpte oss att hänga upp gardiner och jag lagade mat och bjöd dom på middag.. jag saknar mina föräldrar faktiskt!:(.
Igår fick vi igång tvn också fast vi fick låna en liten tv medan för vi ska få en 40 tum efter helgen att titta på, men när mina föräldrar hade åkt så satt min kille och jag o tittade på tv och myste, sen så var jag så trött och slocknade direkt när jag la mig eftersom att jag hade bara sovit en timme natten innan.

Nu så är jag helt själv i lägenheten för att min kille har åkt till sin utbildning så idag så ska jag fixa lite med lägenheten och sen ska jag ta det lugnt också, jag ska ta ett bad.. det var mer än två år sen jag badade i ett badkar, sen så ska titta på nån film för att vila lite efter röjningen med lägenheten.
Sen kommer min kille hem klockan halv 6 ungefär så jag ska laga middag tills han kommer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar