söndag 13 december 2015

Julbord



Min killes pappa hade bjudit in mig, min kille och vår son och mina föräldrar på julbord som hans företag stod för.
Vi åkte dit igår och käkade och det var massor med mat och efterrätt och massor med godis man fick ta också, vi alla blev väldigt mätta så vi mådde illa må jag säga!.

Nästa dag så skulle vi till stockholm vi åkte hem och sov hos mina föräldrar för att det var närmare för oss att åka till stockholm därifrån.
Min syrra och hennes son Alec var där när vi kom också så vi satt alla och umgicks innan vi skulle gå och lägga oss.
Nästa morgon alltså imorse så var det ju lucia och då åt hela familjen lucia frukost.

Så idag så åkte vi till stockholm för att träffa min killes mormor och hans syster och hennes son som är ett halvår, vi hade väldigt trevligt och mysigt men det var en lång resa, så nu är vi hemma och har lagt oss och är jätte trött men Ian vill snutta helatiden på mig så att jag inte får sova.. suck!!!.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar