tisdag 8 december 2015

Stan igår med..



I lördags så åkte min kille, jag och våran son till mina föräldrar och stannade där tills igår, vi hade väldigt mysigt, vi umgicks och åt god mat och julfika.
Igår så åkte mina föräldrar och jobbade så vi vart ensamma i doms hus så min kille och jag bestämde oss för att åka till stan innan vi skulle hem till oss, vi ville titta på en tomtedräkt till lilla Ian i jul.

Min mamma slutade sitt jobb precis när vi kom in till stan så hon följde med oss på stan och kollade på affärer och åt. Vi träffade på min syrra och hennes son Alec också. Min kille och jag hade ju tänkt att gå själva men sen så blev det nästan hela familjen och det är ju alltid kul.

Vi hade ju tänkt att min kille och jag skulle köpa en tomtedräkt till lilla Ian men så ville min mamma köpa den till han istället... så snäll mormor han har!.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar