lördag 16 januari 2016

Weekend



Halloj! Ifredags så åkte jag till mina föräldrar och åt god middag med mina päron min syrra och hennes son och hennes nya kille.
Min kille kom senare och sen så sov vi över där men i rummet vi låg i var så kallt så jag fick mjölstockning i mitt ena bröst och det gör så ont och sen så mådde jag väldigt illa och ont i huvudet, var nog för jag frös och för att jag ba fick sova i 4 timmar så jag mådde dåligt halva dagen, men jag började att må bättre sen så jag åkte in med min son och min mamma till stan och skulle träffa syrran, vi satt och fikade på espresso house.

Nu är jag hemma och klockan är 00.15 och min kille och jag ska upp tidigt imorgon för att vi ska åka och fotografera Ian

Bäst att jag sover nu medans min son sover!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar