onsdag 4 maj 2016

A perfect day



Sen maj börja så har det varit fint väder varenda dag och det kommer det att bli till tisdag står det.
Idag var jag tvungen att gå till banken så jag tog bussen till stan och gick först på banken med Ian och sen så gick vi och mötte min mamma. Vi satt vid vattnet och åt lunch och sen så kom min syster med hennes son Alec och så satt vi och fika och sen gick vi till en lekpark så barnen fick leka, Sen var vi på en godis affär som fanns olika choklad bollar, tryffel, choklar, karameller och lite annat, så jag köpte hem lite gott.

Sen följde mamma med mig hem för att vi skulle sitta ute och grilla.. Så min sambo grilla köttet. Vi satt på våran ute gård och åt och fikade.

Nu är klockan över tio och det var en katt som kom igår vid klockan tio till oss och nu är katten här igen, tänk om den gör det varenda kväll. Det var en katt för några år sen sedan som jag börja gav mat och sen var hon hos mig varenda dag och hon sov med mig och följde med mig till skolan, och sen var vi tvungen att flytta så fick inte se henne nå mer.. det var sorgligt för att det var det ända djuret jag tyckte om för annars är andra djur rätt dryga haha.

Aja nu ska jag mysa med min sambo för nu sover våran son, så god natt på er!.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar