torsdag 2 juni 2016

Bad dag



Idag så åkte vito, jag , Ian och Carro till Ikea och köpte sängkläder och annat fint. Sen efter så mötte Ian och jag min syster och hennes som för att ta tåget till våra föräldrar och bada i domstol nya pool. Det var 26 grader i vattnet, jag badade helatiden men Ian och Alec tyckte att det var för kallt så dom fick bada i en balja istället.
Nu ska jag gå och lägga mig tidigt för att imorgon ska jag ta hand om både min son och hans kusin för att min syrra ska till läkaren. Sen så åker jag in med dom och så får min syster och hennes sonsdag faster ta han om dom medan jag går på massage och sminkning som dom gav mig när ja fyllde år. Sen ska jag ta en cider efter med en vän och sen så kommer vito och åker hem med Ian och mig :).








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar