onsdag 6 juli 2016

Bilder från Östhammar + forsmark



hejsan igår så kom vi hem från att ha varit i östhammar i fem dagar. det vi har gjort dom här dagarna så har jag, Ian min sambo och min syster, hennes son och hennes kille hyrt stuga. Mina föräldrar ställde sig med husvagnen på kampingen.
vi har gått promenader, lekt i stor lekpark med småkillarna och ätit ute. i måndags så åkte vi till forsmark och det fanns ett rum med olika exprement man kunde göra och det fanns el gitarrer som Vito och jag stod och spela haha.. jag tror vi hade roligare än vad Ian hade.

sista dagen innan vi åkte hem så gick jag, Ian och vito en promenad och det var ett jätte stort schackspel som vi testade att spela. Sen när vi var påväg hem så stannade vi och åt sushi och kinabuffe.


Idag så ska vi stor städa här hemma. jag har tagit bilder på där vi bor nu så snart så ska jag lägga ut dom.










var på museum i forsmark och sånt här använde dom på förlossningen i företiden

så här såg vagnen ut 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar