fredag 12 augusti 2016

Begravning



Hejsan idag så fick vi barnvakt av min mamma för att Vito och jag skulle på begravning i Stockholm. Det var vito morfar som begravdes och det var ganska sorgligt att va där fast jag aldrig hade träffat han, Vito hade inte så bra relation till han, dom hade inte setts på flera år men ändå så var det ju sorgligt för han. 
Efteråt så fick vi smörgås tårta och marsipan tårta och umgicks med alla hans släktingar, många har jag träffat några gånger men det var några som jag inte hade träffats.

Vi var borta väldigt länge och jag saknade Ian jätte mkt så när vi kom och hämta Ian så sprang till han och han blev jätte glad!.

Ian blir alltid trött när han har varit med mormor och morfar så han somna på engång när jag amma han när vi kom hem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar