måndag 22 augusti 2016

Som ett tack till förlovningen



Jag hade inte sagt nåt än till mina mormor och morfar att Vito och jag har förlovat oss, men dom fick reda på det av mina föräldrar. 
Så vi var och åt hos mina föräldrar och då var min syster där och sen mina mormor och morfar och då fick vi en jätte fin blomma av dom som grattis till förlovningen och jag som älskar att ha blommor i vårt hem. 

Idag är det måndag fast jag har ju helg typ varje dag efter som att jag är mamma ledig så jag går bara hemma, så jag behöver inte känna att det är tråkigt att gå upp och jobba eller gå till skolan, men den här måndagen suger faktiskt för vi har ingenting att göra vi bara sitter och inte pratar med varandra haha och Ian bara sover helatiden idag.

Men imorgon så ska vi till öppenförskola och vi har aldrig varit på det men det ska bli jätte kul då Ian får träffa andra barn och då vi får träffa andra föräldrar också.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar