fredag 26 augusti 2016

Ute kväll och mamma ledig



Hejsan nu så ska jag berätta vad jag gjorde igår och vad jag ska göra idag hehe.


Igår: Så var jag med en tjej som heter Moa och vi är som nya vänner!. Jag hade med min son Ian och hon hade med sin dotter mirabelle och gick i affärer och shoppade. Vi hann med jätte mycket igår, Vi kom till stan klockan 1 och kom hem klockan 9 på kvällen haha.. men vi hade jätte kul och vi planerade att vi ska ut nästa kväll.

Idag: Nu har Ian och jag vaknat efter att ha sovit lite lunch och nu så ska jag gå in och duscha och sen ska Moa komma och sminka mig och fixa håret tills vi ska ut ikväll.. hon har jobbat som stylist. Men innan vi ska ut på krogen medans karlarna våra tar han om barna tillsammans så ska jag äta kräftor med min familj. Sen så åker jag, min syster, Moa och hennes syster till krogen!! Men jag kommer sakna Ian som fan!! Jag är med han varenda dag och det är så svårt att vara utan han, men om jag får i mig några drinkar så kommer jag inte tänka på det så mycket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar