fredag 9 september 2016

Beställt en ny vagn



Ja jag vet jag köper nya vagnar hela tiden, men det är därför att dom två första var begagnade och i ett dåligt skick. Sen köpte jag en vagn nyss men var inte nöjd med den och nu så har jag köpt en ny vagn för det här en en vagn som både  är enkelvagn och syskonvagn, man kan göra den till en syskon vagn. Om man ska ha den som enkel så har man en jätte bra shopping bag på sidan. 

Den här vagnen har alltid varit min dröm vagn och nu har jag äntligen fått köpt den. Det är en bugaboo donkey. Dom kostar 17 000 annars men den här gick på 9995.. men tro inte att jag har köpt en sån dyr vagn med den summan på en gång, jag ska faktiskt delbetala den för 360 kronor i månaden i 3 år, det är rätt länge, men det är värt det för den kan både vara en enkel vagn och en syskon vagn och det är bra när vi ska skaffa ett syskon till Ian för då slipper man byta vagn helatiden.




   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar