torsdag 15 september 2016

Budget beauty





Om man inte har råd med att köpa dyra produkter för att få fin så änvänder istället det man har hemma.. det är både billigare och bättre för huden för det är naturliga ämnen i det.
Bilden ovanför har du tips på vad du kan göra.




Tecken på finnar kan vara att man inte tvättar sina sminkborstar så ofta. Jag har hört att diskmedel ska vara jätte bra att tvätta sina borstar med, för dom ska tydligen ta bort alla bakterier som finns på borsten.  

Jag sminkar mig inre så ofta men förut innan jag fick barn så sminkade jag mig varenda dag och då fick jag finnar och porer för jag kanske inte var så noga att tvätta borstarna.
Nu får jag finnar av att jag äter mycket choklad haha.. min favorit är dubbel nugge.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar