onsdag 16 november 2016

Farsdag, kalas och kaosdag




Jag vet att det var fyra dagar sedan det var farsdag, men jag har inte hunnit att blogga för Ian fyller ju år snart så har planerat till det.
Aja men i söndags så var det farsdag och Ians kusin 2 års kalas.
På morgonen  så fick vito sin farsdag present som jag hade köpt till han och frukost på sängen, för att det är hans första farsdag han firar.

Sen åkte vito och lämnades tillbaka vår hund vi hade i några dagar, vi tyckte om henne så himla mycket och det gjorde Ian med! men ägaren som vi köpte henne av hade inte varit ärlig att hon var frisk, så vi kunde tyvärr inte ha kvar henne.. det var väldigt sorgligt, det var ända hunden jag har saknat så här mycket, annars är jag inte så förtjust i hundar.

Sen så åkte vi till Alecs 2 års kalas och vi åt en super god tårta som min syster hade gjort.. har aldrig ätit en sån god! den var jätte saftig och jag tycker ju inte om när tårtor är torra när det vara är tårtbotten i tårtan. Ian älskade den också!.
Ian älskade Alec nya leksaker, han lekte hela tiden med fina leksakscupcakes och stora bil garaget, så jag fick nya ideer vad han skulle önska sig i födelsedags present, han fyller ju år nu på fredag så ska baka tårta idag och imorgon. Minu syster ville köpa cupcakesen till honom hehe.

När vi kom hem så hittade vi inte nyckeln, den hade ramlat ur min ficka under kvällen. enda gången när jag lägger min nyckeln i en ficka så kommer den bort så klart. vi stod utanför och inte kom in och Ian hade ju somnat innan i bilen så han vaknade ju och blev ledsen.. men tur så är det att vi bort nära mina föräldrar så dom fick komma och hämta oss så fick vi sova där. Men då blev Ian så glad och pigg när vi kom hem till dom så han var vaken ända till klockan 23.00.. åh jag var så himla trött sen!!.
Men dagen efter så fixade vi en nyckel och kom äntligen hem!.

Det var både en bra och dålig dag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar