tisdag 1 november 2016

Halloween fest + no wifi



Som jag sa förut att några dagar på sista månaden så har jag inte internet på ungefär 3 dagar, för att hela familjen tittar på film. Ian vill alltid titta på sina barnprogram och på kvällen när Ian sover så tittar Vito och jag på serier.. så det tar fort slut fast vi har 100 gb.

Aja men i söndags så ordnade vito och jag en halloween fest efter som att vi hade halloween pyntat hela utegåren och jätte mycket inne.
Det var ungefär 15 stycken som kom och det var hela min släkt och lite av vitos släkt. och det var var både Ians kusiner här, en är 1 år Och den andra är 2, sen så var hans farbror här som är 4 år, så Ian hade jätte kul med alla barn som var här.
Vi dukade ett bord fullt med chips, godis, kakor, spökmaränger som jag hade bakat och bål.
På kvällen när festen var slut så var Ian jätte trött och vito och jag också var sten trötta. vitos syster och hennes son sov över här igen.

Dagen efter så när vitos syster åkte hem så lämnade hon sin hund chihuahua som vi ska ta hand nu i en vecka. Ian tycker att det är jätte roligt.. han jagar hunden helatiden och vill leka med henne haha.







 
Fick fina blommor av mina föräldrar, syster och mina morföräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar