fredag 23 december 2016

Förbereder för jul imorgon



Nu har jag nästan slagit in alla klappar och igår så bakade jag pepparkaks fudge och en pepparkaks/choklad chesecake som jag krossade polka över chesecaken.. den blev jätte fin. 
Jag skulle hämta ut en julklapp till syrrans son idag men jag hitta inte mitt legg men jag försökte är då och sa att jag måste hämta ut det för att det är jul imorgon och det är en julklapp till ett barn, men det gick dom inte med på så jag måste verkligen hitta mitt legg för annars kan inte Alec få sin julklapp, men jag hann inte idag för att nu sitter jag på tåget och ska fira en liten lilla jul med vitos farfar och hans släkt och sen på kvällen när vi kommer hem så ska vi ha en uppesittarkväll med min familj och jag ska göra brända mandlar. Imorgon är det jul!!! Jag kan inte förstå det, det har gått så snabbt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar