onsdag 7 december 2016

Min helg



Jag har inte skrivit nåt på länge men det har varit så mycket just.
Men jag kan berätta hur min helg har varit.
Fredagen var ganska sorglinför att mina föräldrars hund var tvungen att avlivas och det var inte så kul för jag har ändå levt ihop med henne ett bra tag och Ian tyckte om henne jätte mycket.. dom kramades, delade mat med varandra, hon var den snällaste. hon skulle alltid titta till Ian och Alec när dom låg och sov i ett rum om dom mådde bra.
Så jag ringde mina föräldrar direkt. Samma dag så skulle vi åka bort till vitos syster. 
Så vi åkte dit och var där i tre dagar, vi var ute och Ian åkte pulka, vi åt god mat och umgicks.
På söndag så ville mina föräldrar bjuda hem oss och min syster och hennes familj på julmat så dom inte skulle sitta själva och va ledsna. Dagen efter så gick jag Ian och vito dit och bakade pepparkakor och åt julmat igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar