söndag 23 april 2017

Mysig söndag




Hej hej! Ian vaknade 9 idag och det var väldigt skönt för jag var väldigt utvilad så jag gick upp och gjorde pannkakor till frukost👍. Sen så tog Ian ett jätte långt bad haha han ville aldrig gå ur.
Jag märkte att det var väldigt soligt ute så jag fick Ian äntligen ur badet och klädde på han kläder och solhatt. Vi alla gick ut till o med hunden.. Vi gick till dagiset och där är det ju inburat så vi släppte Shiva lös och vi tog med glass så Ian åt glass i gungan. Men sen så blev det kallt och blåsigt och solen gick bort och det började snöa.. Alltså jag förstår inte mig på den är våren för ibland så är det soligt och varmt och sen ena sekunden kan det plötsligt snöa😣. Så vi gick in och gjorde lunch och sövde Ian.

Jag har städat lite medans Ian sov och nu så sitter vi och tittar på bolibompa och dricker chokladkaffe (förutom Ian haha😜).

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar