tisdag 18 april 2017

Påskhelg + akuten



Ian fick ju feber i onsdags och på fredagen så blev han lite bättre så han fick ett påsk ägg på morgonen med fullt av leksaker och nyttigt godis så då blev han jätte glad. Men sen så när jag skulle byta blöja på han så såg jag att hans ena restikel var blå och jätte svullen, så vi åkte in till akuten med han.. jag var rädd att det var en vridning för så var man tvungen att operera bort det och då kan han bli steril och det var jag rädd för. Men när vi kom fram till akuten så hade det gått bort jätte konstigt, men då kunde ju dom inte se nånting då det var inte att han hade Slagits sig där heller dom sa att det kan bero på febern som lät jätte konstigt, men som tur så var det inget iallafall.

I lördags så åkte vi till min mormor och morfar och åt påskmat och Ian och hans kusin fick två påskägg, ett av doms gammelmormor och sen av Ians moster som  gjorde en påskjakt till dom men jätte stora påskägg. Vi åkte tåg dit så det började ju snöa sen på kvällen och då beställde vi taxi men det tog 2 timmar för taxin att komma dit.. blev jätte irriterad för Ian var så himla trött och jag var tvungen att hålla han vaken så när vi klädde på oss så höll Vito Ian så somnade Ian i hans famn. Sen kom taxin och det var en buss och det var jätte mysigt att sitta i den, synd att Ian inte var vaken för han skulle tycka det var jätte kul.

Dagen efter så åkte vi till min familj och åt jätte god påskmiddag och sen så fick pojkarna gå på påskjakt igen med dom äggen som doms mormor och morfar hade köpt så den här påsken har Ian fått 4 stycken påskägg hehe😀.



Det här är Ians alla påskägg!😀

Dom han fick i lördags.



påskjakt😀.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar