tisdag 18 juli 2017

Den här graviditeten är jobbig!



När jag var gravid med Ian så hade jag nästan inga problem alls, förutom att jag fick gå i kryckor i 2 veckor för att jag fick så ont i benet så jag inte alls kunde gå.. det var det värsta med den graviditeten, men det gick iallafall över snabbt, annars mådde jag rätt bra jag kunde göra mycket för att vara gravid😊.

Från början av min graviditet nu med Ians lillebror så mådde jag bara bra! Men nu när jag har blivit större så har jag fått så mycket problem varje dag.
Det känns som att det är redan dags eftersom att jag har så mycket symtomer på det.
Min mage har redan sjunkit så bebisen ligger längre ner så det gör det svårare för mig att röra mig och böja mig, speciellt när jag ska leka och ta hand om min son heladagarna. Jag har också fått massor med sammandragningar också och några gånger har jag haft kraftiga och väldigt många på engång, sen har jag haft mycket små värkar. Jag får väldigt ont i benet om jag rör mig mycket också.
Det känns bara som att han kommer komma tidigare.. brukar vara så med andra barnet, det skulle bara vara skönt haha men inte allt för tidigt så det inte blir några komplikationer vid födseln.



Den här bilden tog jag för några veckor sedan.. min mage är betydligt mycket större nu😆.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar