fredag 25 augusti 2017

Kräftskiva och bowwling



Igår så hade mina föräldrar, min syster och hennes kille planerat in en kräftskiva och att vi skulle gå och bowla efter. Vi skulle vara barnledig också. Mina föräldrar är ju dom ändå som jag har velat ska vara barnvakt till Ian men nu skulle ju dom va med oss så vi tänkte att hans gudmor och gudfar (farbror) skulle vara barnvakt till honom för första gången. Dom känner jag mig också trygg med, jag var bara orolig att han skulle sakna oss väldigt mycket eftersom att dom inte har varit med han själva någonting.. men det gick hur bra som helst! Han var bara glad och dom fick han att somna väldigt lätt på kvällen också, så då kändes det lugnt att vara borta👍😀. 

Först gick vi iallafall till min syster och då bjöd hon först på västerbottenpaj och sen massor av kräftor som vi alla hade varit med och köpt..mmmh! Alla blev så mätta fort men jag fortsatte länge och åt kräftor haha. Sen ställde hon fram ost och kex. Alltså man vart helt full i magen.
Sedan gick vi och bowlade och det var jätte kul men det var lite tråkigt att vi bara hade en timme på oss att bowla.
Vito och jag var tvungna att åka hem efter bowlingen eftersom att dom skulle fortsätta att dricka och jag är ju gravid så jag dricker inte och Vito tycker inte om att vara i närheten av alkohol, våra barnvakter var tvungna att åka hem i god tid också. 
Jag hade saknat Ian så mycket så när vi kom hem så la jag mig ner vid Ian och myste med han😊.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar