söndag 6 augusti 2017

Leoslekland



Igår så skulle vi åka till Furuvik egentligen men det skulle bara regna så då är det inte så kul att gå där när det ska regna hela tiden😔. 
Men vi åkte till Leos Leksand istället.. Jag trodde det skulle bli jobbig för mig att springa efter Ian där helatiden eftersom att jag är så stor nu men det gick hur bra som helst!👍, jag klättrade i ställningar med ha  och åkte rutschkana och så med han haha.. Jag trodde att bebisen i magen skulle ploppa ut men det gick jätte bra😂.

När sen skulle vi äta och jag beställde pannkakor till Ian men jag trodde att han inte skulle ha tid att äta när det var så kul där för det brukar han inte, men han åt 4 hela pannkakor..  Jag blev så förvånad och glad för så mycket har han aldrig ätit förut, men han var nog jätte hungrig efter han hade lekt👏.

Sen ville Ians morfar leka med han lite så jag fick ta det lugnt så jag och mamma satt och tog en jätte god kaffelatte.

Efter Leos så åkte vi alla hem till min syster och hade lite lördags mys och kusinerna fick fortsätta o leka med varandra😊.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar