torsdag 12 oktober 2017

Bvc, marknad och regnväder



Idag så har det regnat hela dagen igen och vi hade en tid på bvc med pojkarna. Vi skulle egentligen dit i måndags men då var det storm och regnade jätte mycket så jag avbokade tiden, men jag ville inte avboka tiden idag igen, det regnade ju ganska mycket men vi har regnskydd till vagnen och två stycken paraplyer.. Men jag hade bara fel skor, jag satt på mig mockastövlar och det var som en sjö i dom efter bara några minuter vi gick ut för dörren. 
Innan vi skulle gå så b*jsade Nilo ner hela sig och alla hans kläder och ytterkläder jag hade satt på honom.. så det var bara att byta alla kläder när man hade problem.. Det är sånt man får räkna med hehe😉.
Nilo hade gått upp 400 gram på bara en vecka och han har växt 5 cm sen han föddes👍.
Efter bvc besöket så gick vi till fiket och Vito och jag tog en kaffe och Ian fick en yoghurt att äta.

När vi skulle gå hem så såg vi att det var marknad här så vi gick på den en liten stund bara eftersom att det regnade. Sedan gick vi till ett annat ställe dom var inomhus med massor av saker dom sålde för billiga priser, så vi köpte på oss lite leksaker och andra grejer.

När vi kom hem gjorde vi lunch och nu så har pojkarna sovit i nästan 3 timmar.



Han älskar att vara med på bild😚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar