måndag 30 oktober 2017

Ensam tid utan barna



Halloj! Igår fick jag sovmorgon, Vito gick upp med Ian och jag sov kvar med Nilo..  Det var så skönt att  gå upp å inte vara trött. 
Sen ringde min mamma mig och undrade om hon skulle ha Ian och då frågade jag min mormor om hon ville ha Nilo så att Vito och jag kunde gå ut och göra nåt själva.

Mina föräldrar och min mormor kom till oss så vi satt och fikade och när Vito kom hem så gick han och jag ut och dom stannade kvar med barna o lekte och lagade pizza. 

Vito och jag gick först och solade solarium tillsammans och det var jätte skönt. Sedan gick han och jag och åt kinabuffe. Vi var bara borta i 3 timmar men det var skönt att bara göra något han och Jag, föräldrar behöver sånt för att det ska kunna hålla😊.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar