fredag 20 oktober 2017

Kusin häng



Mina farmor och farfar bor 27 mil härifrån så dom var ner och hälsade på mina föräldrar, så dom ville se lilla Nilo för dom hade inte sett han än och dom ville se vår nya lägenhet också. Så dom och mina föräldrar o min syster och hennes son Alec kom hit på besök igår. 
Mina farmor o farfar skulle hem efter en stund för att dom hade brottom hem. Sen åkte min syster och jobbade och lämnade kvar Alec eftersom att mamma skulle ha han medans hon jobbade. Så Ian fick leka med Alec.. dom har så himla roligt tillsammans, dom är som syskon mer än kusiner.

Mamma och jag gick ut med alla barna och gick till en jätte stor lekpark som dom nyligen har byggt här. Sedan gick vi och åt lunch.
Sen skulle min mamma åka med Alec till min syster igen, så jag följde med dom till tåget och Ian var så trött så han somnade i vagnen, båda barnen sov så jag passade på att gå och handla. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar