måndag 9 oktober 2017

Regnat i två dygn



Igår så skulle jag och barnen åka iväg till mina föräldrar för dom hade Alec (Ians o nilos kusin). Ian och Alec älskar att vara med varandra, dom är som bröder! Dom har jätte kul när dom leker och dom är så kärleksfulla mot varandra, dom pussas och kramas❤.
Alec hade pratat hela tiden om Ian och Nilo så han blev så glad när vi skulle komma😁.

Först regnade det på morgonen men sen när vi åkte så slutade det regna lite.. men det var svinkallt ute! Det kändes som att hösten är snart redan över och vintern börjar komma. 
Hösten är så fin med alla färgade löv så jag vill inte att den går över till vinter redan.
När vi skulle åka hem igen så spöregnade Det, så vi fick skjuts till tåget i alla fall..  tur att barna är skyddade i vagnen med regnskydd i alla fall. 

När vi kom hem så sov båda barnen och älskling och jag satt i soffan och tittade på tv medans det bara öste ner regn genom fönstret.
När barnen hade vaknat så fortsatte vi att mysa alla framför Tv:n när det var så dåligt väder ute. Sen lagade vi en god middag och sedan tog jag ett bad med mina båda söner.

Inatt var det verkligen storm ute och hela dagen har det varit storm ute så vi har bara varit inomhus och det känns instängt och tråkigt hehe.. så det blir bara mys hela dagen idag igen😉.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar