onsdag 8 november 2017

Ikea + hälsa på syster



När vi vaknade så åt vi frukost och sedan klädde jag på barna och åkte till mina föräldrar för att vi skulle åka till stan med bil.

När vi kom fram till stan så gick vi först på IKEA  och åt och sedan fick Ian leka på IKEA. Efter det så åkte vi till rusta för att köpa ramar och jag hade ju löpt posters för ett tag sedan men har inte köpt nå ramar än, så nu när jag väl skulle in så passade jag på.

Sen åkte vi hem till min syster och hälsade på henne och Alec. Alec och Ian är bästa väntar! Dom har så himla kul till samma hela tiden varje gång dom ses och don är så kärleks fulla mot varandra, så dom hade det jätte kul ihop😊.

Nu har vi kommit hem och båda barnen sover och Vito och jag tittar på finalen på paradise hotel.. undra vilka som vinner?.



Alltså jag tyckte jätte mycket om skötbordet på Ikea, medans jag bytte på Nilo så kunde Ian leka samtidigt och sen fanns det en fåtölj som jag kunde amma Nilo i och det kändes så bekvämt istället för en slitig och kall toalett.

Min syster har nyligen flytta så hon har gjort det jätte mysigt i vardagsrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar