torsdag 30 november 2017

Tid för mig själv



Halloj! Igår så sov jag och barna över hos mina föräldrar och vi hade det jätte mysigt, vi satt och mös medans vi titta på julfilm och på kvällen så bakade vi pepparkakor och Ian satt längst och bakade pepparkakor.. det trodde jag inte han hade ro med, men han tyckte att det var jätte kul😊.

Idag så lämnade jag Ian på dagis och min mamma ville då ha Nilo, så jag åkte hem och nu har jag min lilla ensamtid i några timmar. Jag har tittar på lite vloggar och sedan gick jag ut.. Alltså det kändes så fritt att bara gå ut och sätta på mig bara kläder, annars måste ju jag klä på två barn och dra upp vagnen, men det var bara att gå ut nu.. så skönt!. Jag gick då och handlade lite lunch och kollade efter ett par nya vinter väntar till Ian men det fanns inga.

Men snart ska jag gå till tåget och hämta Ian och sedan gå hem till mina föräldrar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar