tisdag 12 december 2017

Julklappshandling och julmat



Idag så skulle Ians kusin gå Lucia på hans dagis men vi fick tyvärr inte plats att komma och titta, men vi blev bjudna hem till dom idag efter lucian istället. Så jag och barna åkte in lite tidigare medans dom var på lucian och köpte en julklapp till min sambo och en Spidermandocka till Ian i julklapp som han alltid velat haft.
Sen gick vi hem till min syster och där hade hon gjort jätte god julmatsplock och cheesecake till efterrätt. 

Vi kom hem för 2 timmar sedan ungefär och barna sover nu och Vito (min sambo), så det är bara jag som är vaken nu och jag ska nog ta och kolla på en film innan jag sover.. det är mysigt, det var länge sen jag gjorde det, Jag tittade alltid på film innan jag fick barn hela dagarna typ.. men det går ju inte att göra nu haha😀. 

Godnatt!.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar