måndag 18 december 2017

Vår helg



Hejsan! Jag har inte uppdaterat något o helgen så jag tänkte berätta lite om vad vi har gjort i helgen. I fredags så gjorde vi inte så mycket så jag tänker bara berätta vad vi har gjort i lördags och söndags.


Lördag
I lördags så åkte jag, Vito och barna och vitos bror och hans tjej tillsammans till Stockholm för att vi skulle träffa vitos släktingar.
Det vart en väldigt lång resa för oss, men det var jätte trevligt där!. Vi åt mat och fikade och sen fick Ian och Nilo en liten julklappsöppning, Ian blev så Glad! Dom fick jätte fina julklappar.

När vi åkte med tåget hem så köpte vi sallad på Tåget.. det vart en sen middag. Och när vi kom hem så gick vi och på oss direkt eftersom att klockan var mycket.





Söndag
I går så kom Vito som ett förslag att vi skulle göra något med barna, så vi gick till ett badhus här i närheten som vi inte har varit på innan. 
Det var ett jätte bra bad hus för att dom hade delat in badbasängerna i olika djup på vattnet. Det fanns en stor bassäng med djupt vatten, sen fanns det en mellan bassäng med mellan grunt vatten och sen bebis poolen med bara 0,3 m vatten som Ian kunde bada i och samtidigt leka med båtar. Han tyckte att det var så kul!😊. Efter vi hade badat så gick vi och tog en glass på badet.

När vi skulle hem så gick vi och handlade och sedan beställde vi mat hem.
Det var en bra dag att fira 3e advent med👍.


Jag tycker om när helgen blir full med aktiviteter för på veckorna blir det inte så mycket när min sambo jobbar, men jag försöker att gå ut med barnanån dag och göra nåt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar