torsdag 8 februari 2018

En dag på stan



Igår ville mina mamma hitta på något med Ian så jag åkte och lämnade han hos dom och sen åkte jag och Nilo till stan😊. Jag gick och shoppade lite och sen så träffade jag Moa och henns två söta döttrar. Vi gick till ett jätte mysigt fik och tog en super god fika! Jag tog en veg sin (macka med avokado, fetaost, soltorkade tomater, roccula, halloumi och hummus) den var super God! Sen tog jag en chai latte, juice och en kokosboll.
Hennes döttrar sov när vi fikade så vi satt och pratade, både hon och jag har ganska svårt och ungefär lika situation så det är så skönt att få prata med varandra. Sen gick vi och kollade i affärer. När Nilo och jag skulle åka hem så tog jag en matcha latte.. har ju skrivit om matcha pulver förut att man blir jätte pigg av det så jag ville testa en matcha latte och jag tyckte att den var rätt god👌.

När jag åkte och hämta Ian så blev han jätte Glad! Men han hade feber 38.9 så vi var där och åt en stund och sen åkte jag hem med han så han fick sova. 
Så idag är Ian hemma från dagis, han har fortfarande feber men han är ändå pigg och leker. 
Jag har inte hunnit så mycket idag jag skulle vilja städa här hemma men får aldrig den tiden att göra det hehe. Men jag ska gå och gö lite lunch till oss nu och sen så ska Ian få vila lite.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar