fredag 9 februari 2018

Fredag + en ny människa!



Jag känner mig faktiskt som en ny människa både igår och idag. Jag har ju skrivit förut att jag inte har fått sovit bra på flera veckor och igår var Ian sjuk så han sov i 3 timmar på dagen och Nilo sov samtidigt lika länge, så jag fick vila jag med äntligen! Efter det kände jag inte mig trött på jätte länge. 
Idag är det fredag och Nilo brukar ju vakna vid 6 men han somna om nu och sov till 09.00 då Ian vakna. Det blir så lätt när ens barn är sjuka, man önskar att dom alltid var det.. haha nej jag bara skoja man vill inte se sitt barn sjuk, men man kan önska att dom var så enkla ibland att sova 😋.
Vi gick upp och jag gjorde en lyxig fredags frukost till mig och barna😉. Vi åt den i soffan eftersom att det är fredag idag. 
Vito jobbar och jag funderar om jag ska gå ut med barna eftersom det verkar var ganska fint väder ute och soligt.. Vi får se 😊.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar