lördag 3 februari 2018

Läkarbesök + shopping



Igår så var jag tvungen att åka in på ett läkarbesök på grund av min sköldkörtelsjukdom. Jag har tröttnat på att ta prover och åka långt till sjukhus för bara att prata med en, det blir svårt för mig som har två barn också, jag lyckades fixa en barnvakt så min syster tog Ian och hennes son var hemma så Ian och Alec fick leka.. dom älskar verkligen att vara med varandra😀. 
Det snöade och blåste jätte mycket så det var jätte svårt att gå, jag fick gå jätte långt för min syster bor en bit i från station, så jag fick gå ändå dit och lämna Ian och sen tillbaka till station för att gå en lång bit till sjukhuset. När jag kom till sjukhuset så hittade jag inte ingången jag skulle till så jag kom 20 min för sent och Nilo började bli hungrig. Läkarbesöket kosta 330 för att han lyssna på mitt hjärta och kände på min hals😞. 
När jag kom till min syster så bjöd hon på jätte god lunch!. Efter det så gick jag och barnen på stan för vi skulle köpa en present till min mamma som fyller år snart. Jag hittade en fin tröja till mig också. Innan vi skulle åka hem så tog Ian och jag en fika 😊. 



På tgr så finns det jätte mycket till alla hjärtansdag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar