fredag 23 februari 2018

Lekdag med barna



Hejsan idag är det fredag och då går inte Ian på dagis så jag har haft mina bästa och älskade barn hemma idag!😗. Vi har lekt inne och vilat alla 3 tillsammans, efter det så gick vi ut till lekparken och jag klädde mig för kallt! För när vi kom hem och hade gjort mellanmål så kände jag mig jätte sjuk och fik feber så jag har nu suttit i soffan i 2 timmar nu, men Nilo har faktiskt sovit helatiden och Ian har bara suttit med mig hela tiden och kollat på film👍. Jag har sån tur att jag har så snälla barn! Speciellt när jag är sjuk 😊. 
Vito kom hem med hämtmat för jag orkade inte laga mat idag, så vi har nu suttit och ätit i soffan.. det får man göra om man har feber och det är fredag😜. 
Det kändes lite bättre när jag åt så nu hoppas jag att jag blir frisk,  för man har inte tid att vara sjuk när man har två barn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar