torsdag 1 februari 2018

Middag med hela släkten



Igår så kom min syster och hennes son till oss och vi gick och hämtade Ian, han blev så glad när Alec va med och hämta han på dagis😊. Unna vi gick hem så fick dom gunga tillsammans på en stor gunga och dom garvade så mycket 😂.
Vi gick sedan hem till mig och mina föräldrar kom också för dom hade tänkt att dom skulle passa Nilo medans Paulina och jag gick och badade med Ian och Alec, men när vi kom fram till badet så var det stängt.. suck! Jag hade kollat fel haha, men pojkarna blev inte besvikna dom tycker bara det är kul att leka med varandra. Vi gick hem igen och jag och mamma gjorde middag och mina mormor och morfar kom och åt också.
Efter det vart jag trött men jag var tvungen att städa upp och sen gick jag och Ian å duschade och åt kvällsmat. När barna hade somnat så kolla Vito och jag på en serie👍.


Jag bjöd på kyckling, sötpotatis, sallad, sparris och hummus och fetaoströra till👌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar