torsdag 22 mars 2018

En härlig dag



Hej! Jag orkade inte skriva det här inlägget igår så jag skriver lite kort idag vad vi gjorde igår😊.
Ian var på dagis så när jag skulle hämta han så möte jag och Nilo upp min syster och hennes son Alec för att gå och hämta Ian på dagis. Ian och Alec är bästa vänner och som syskon så Ian blir så glad när Alec kommer. Alec och Ian fick leka ute ett tag och sen så gick vi till affären och köpte till middagen vi skulle laga. Min syster och jag lagade maten och sen kom mina föräldrar och åt middag och sedan fika vi. Alec och Ian hade så roligt tillsammans när dom lekte, men Ian slog sig några gånger eftersom det blir lite för hårda lekar för han hehe.. Alec är ju ett år äldre också och klarar av lite mer. 
Men sen på kvällen så märkte jag att Nilo blev varm så han fick feber. Så efter min familj hade åkt hem så mös vi och jag natta Nilo och sedan städade vi upp kaoset här hemma hehe😂.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar