lördag 3 mars 2018

Magsjuka



Hej nu har jag inte gjort nå inlägg på länge, men jag har riktigt inte haft nå ork till det på grund av att jag inte sovit bra på flera veckor. Men nu har Nilo börjat sovit bättre och jag är mycket piggare!.
Men i veckan var vi hos mina föräldrar och min syster och hennes son var där och Alec blev magsjuk när vi var där, så jag förstod att vi också skulle få det. Så igår kväll blev jag dålig och spydde 2 gånger, men efter 4 timmar så blev jag bra igen och det kändes skönt!. Men på natten så spydde Ian i hela hans säng och över hela han, så jag fick duscha av han  men tyckte så synd om han då för han skaka och sa  "sluta mamma" det kändes så hemskt. 
Han fick sova i vår säng sen och han sov hela natten och spydde inge mer. Idag verkar han bättre men lite slö, sen så blev Nilo magsjuk och spydde. 
Vi har bara fått i oss smoothie idag. 
Klockan 12.00 ungefär så gick vi och vilade och nu så har både Ian och Nilo sovit i 3 timmar.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar