onsdag 28 mars 2018

Vår vecka



Hej jag har inte bloggat på några dagar nu så jag tänkte berätta lite kort om våran vecka. 
I måndags åkte jag och barnen till mina föräldrar och vi åt och fikade och på kvällen mös vi med chips. Förut när jag bodde hemma så satt mina föräldrar och jag och mös och kolla på filmer och det saknar man faktiskt!. Vi sov över där och på tisdag morgonen så tog min mamma Nilo när han vakna 05.30, så snällt av henne och jag kände mig utvilad. Jag gick upp 07.30 sedan med Ian.
Min pappa jobbade så det var min mamma och jag o barnen hemma bara. Vi åt, fikade och lekte med barna. Sen skjutsade min mamma hem oss men innan så stannade vi på en affär och köpte till barnens påskägg.
När vi kom hem så bakade Ian och jag bullar tillsammans och fikade med dom på kvällen.
Idag är det onsdag och Ian har varit på dagis. När jag hämta han på dagis så lekte vi ute i lekparken och sen gick vi och köpte en sallad med frukter till mellanmål till Ian och mig. 
Ian fick ett playdoh leksett som man kunde göra hamburgare och korv med leran.. han lekte med det jätte länge när vi kom hem . 
Nu är klockan 19.52 och vi har ätit middag och Ian har badat, Nilo somnade nyss också så nu sitter jag och Ian i soffan och han ska få kvällsmat och sedan sova.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar